National Repository of Grey Literature 696 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
E-commerce Design
Kolář, Michal ; Dyk, Tomáš (referee) ; Luhan, Jan (advisor)
Bachelor’s thesis deals with a creation of design and implementation of e-commerce for the newly formed company, focused primarily on Apple devices service. The work focuses on the analysis of the company, requirements and implementation of e-commerce with innovatice elements.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Pochopení digitální transformace společností v segmentu Business-to-Customer, to je hlavní smysl teoretické části této práce. Konkrétně, jak je touto transformací ovlivněno vytváření business modelu a digitální strategie společností v retailovém odvětví. Avšak hlavním účelem práce je ukázat tuto transformaci na příkladu obuvní a oděvnické společnosti Geox S.p.A, konkrétně její dceřiné společnosti Geox Deutschland Gbmh (dále jen Geox). Největší důraz je kladen na dvě oblasti digitální transformace. Prvně, jak mohou být využity on-line kanály a technologie obecně spojené s digitalizací ke zvýšení příjmů. Druhou oblastí je zkoumání příležitosti v oblasti sběru dat pomocí digitákních technologii a využití těchto dat s cílem zvýšit úroveň nákupních zkušenosti zákazníků této společnosti. Vyhodnocení úrovně digitalizace německého trhu je založeno na analýze kvalitativních dat, schromážděných ze sekundárních zdrojů. Tato metoda se ukázala být jako velmi efektivní v poskytnutí detailního pohledu do této oblasti. V rámci investigace vlastní digitálni strategie společnosti Geox byly opět většinou použity sekundární data; jen v několika oblastech kde to bylo realistické byly vyhodnoceny primární data. Výsledky analýz odhalily že společnost Geox dala do své digitální transformace poměrně mnoho usílí, primárně v oblastech sjednocování online a offline kanálů, marketingu na sociálních sítí, vývoji content managementu a růstu povědomí o značce Geox díky několika interaktivním kampaním. Nicméně, analýza odhalila i nadmíru slabin v digitální strategii společnosti Geox. Konkrétně nedostačující mobilní strategie, chybějící digitální technologie v kamenných obchodech, nevyhovující spolupráce mezi vedením Geox a lokálními prodejci v tvorbě marketingových kampaní, chabě personalizované webové stránky a nefungující zasílání nabídek na míru konkrétním zákazníkům. Obecně tedy může být konstatováno, že navzdory věnovanému úsilí do digitální transformace se společnosti Geox v některých oblastech nedaří přizpůsobit moderním trendům. Pročež je v závěrečné části práce identifikováno několik doporučení pro společnost Geox, za účelem eliminace slabin zmíněných výše a udržení konkurenceschopnosti do budoucna.
A Model of Air-Conditioner E-Shop
Stehlík, Tomáš ; Hierman, Josef (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor)
This bachelor´s thesis deal with issue of e-shop, electronic orders, possibilities of marketing and legislature in e-commerce. It includes a design of the Air-Conditioner e-shop.
Analysis of Selected Indicators' Changes in e-commerce Sportobchod.cz
Nguyen, Anh Khoa ; Novotná, Veronika (referee) ; Kropáč, Jiří (advisor)
This bachelor thesis is focused on analysis of indicators in e-commerce Sportobchod.cz with the time series method. The thesis is divided into parts, where the first part contains the theory associated with time series and the second part contains an analysis of real data, results, solutions suggestion and assessment of possible prognosis.
The model of direct payments in the internet business
Svobodová, Kateřina ; Dvořák,, Jiří (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor)
Diploma thesis is sighting to function direkt payments in electronic scene. Diploma thesis is determining model, which helping with direct payments in the internet business. The aim of diploma thesis is proposal model, which will have better conditions for direkt payments in e-shop. It was better for all companies, which use direct payments in their electronic business. Product of this thesis is abstractedly model, which is applicable for all internet business.
Algorithm for Product Recommendation
Bodeček, Miroslav ; Bartík, Vladimír (referee) ; Zendulka, Jaroslav (advisor)
The goal of this project is to explore the problem of product recommendations in the area of e-commerce and to evaluate known techniques, design product recommendation system for an existing e-commerce site, implement it and test it. This report introduces the problem, briefly examines current state of affairs in this area and defines requirements for a product recommendation module. The concept of data mining in general is introduced. The report proceeds to present detailed design corresponding to defined requirements and summarizes data gathered during testing phase. It concludes with evaluation and with discussion of the remaining goals for this thesis.
Design of SaaS Implementation of E-commerce Solution
Smečka, Jiří ; Bružina, Martin (referee) ; Luhan, Jan (advisor)
Master’s thesis is focused on design for e-shop implementation as a service for company called VALMAX LED ECO s.r.o. The design is executed in the form of a project. Thesis is divided into 4 main parts. Firstly the necessary theoretical basis is gathered. Then analyses of external and internal environment are conducted, the current and desired state of the company are presented in the next part followed by practical chapter, where there is specifically stated how to proceed with e-shop implementation for a new customer.
Analysis and Structure Recommendations for E-commerce Site Optimization
Bureš, Petr ; Hudák, Michal (referee) ; Dydowicz, Petr (advisor)
This bachelor‘s thesis focuses on analysis of optimization of e-commerce website. The aim of this work is to outline the optimization solutions from different point of views including online marketing, information architecture, web analytics and other weak points identified by the analysis. Several approaches of methodology will be used to support the analysis, such as data mining analysis of a shopping basket integrated within e-commerce website. The economic benefits of the final optimisation solutions will be assessed and the recommendations will be set out.
Marketing Communication
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor)
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Model of E-marketing
Hladišová, Dana ; Hladiš, Petr (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor)
The work describes possibilities, which electronic store can offer firms which use internet for business. Which points would the firm use to be a successfull in e-marketing.

National Repository of Grey Literature : 696 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.